۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

رئیس پلیس آگاهی استان فارس:

کلاهبرداری برادران سکه فروش در شیراز/ ۲ برادر دستگیر شدند

کلاهبرداری برادران سکه فروش در شیراز/ ۲ برادر دستگیر شدند

شیراز- رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: ۲ برادر در شیراز که با خرید و فروش سکه بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وصول چند فقره شکایت از شهروندان به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شیراز، موضوع به صورت ویژه دردستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد افرادی با اخذ پروانه کسب و تاسیس یک باب مغازه سکه فروشی در یکی از خیابان های شهر شیراز اقدام به خرید و فروش سکه طلا از شهروندان می کردند و پس از مدتی با بهانه های مختلف از تحویل سکه های فروخته شده و پرداخت پول سکه های خریداری شده خودداری و پس از گذشت چند روز مغازه را تعطیل و متواری شدند.

حبیبی افزود: پرونده اولیه تشکیل و با انجام تحقیقات پلیسی، هویت کلاهبرداران که دو برادر بودند شناسایی و طی یک عملیات در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه برادران کلاهبردار در تحقیقات و بازجویی های پلیسی به جرم ارتکابی اقرار کردند، تصریح کرد: تا کنون ۱۲ نفر از شاکیان شناسایی شده اند که بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال کلاهبرداری از آنان صورت گرفته است.

کد خبر 6240749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha